لیموں، کالی مرچ اور نمک زندگی کو آسان بنائیں

ہر گھر میں نمک، کالی مرچ اور لیموں تو ہوتے ہی ہیں مگر کیا آپ کو معلوم ہے کہ ان تینوں کا امتزاج آپ کے لیے کتنا مددگار ثابت ہوسکتا ہے۔
یقیناً بیشتر افراد کو علم نہیں ہوگا کہ یہ عام چیزیں روزمرہ کی زندگی میں کتنی مددگار ثابت ہوسکتی ہیں۔
یہاں آپ جان سکیں گے کہ ان تینوں کا امتزاج آپ کے لیے کس طرح مدددگار ثابت ہوسکتا ہے۔
گلے کی خراش
ایک کھانے کا چمچ لیموں کا عرق، ایک چائے چمچ سمندری نمک اور آدھا چائے کا چمچ کالی مرچ کو گرم پانی کے ایک گلاس میں مکس کریں، گلے کی خراش اور کھانسی کی روک تھام کے لیے اس پانی سے غرارے کریں، ضرورت پڑے تو یہ عمل دن میں کئی بار دہرائیں۔
زکام سے نجات
دار چینی، زیرہ، الائچی اور کالی مرچ کی یکساں مقدار کو پیس کر سفوف بنالیں، پھر آہستگی سے اس مکسچر کو سونگھیں، بند ناک چھینک کے ذریعے کھل جائے گی۔
منہ کے چھالے ختم کریں
ایک کپ گرم پانی میں ایک کھانے کا چمچ نمک مکس کریں، ہر کھانے کے بعد اس سیال سے کلیاں کریں، منہ کے چھالے جلد درست ہوجائیں گے۔
جسمانی وزن میں کمی
جسمانی میٹابولزم کو درست رکھنے کے لیے آپ دو کھانے کے چمچ لیموں کے عرق، ایک کھانے کا چمچ شہد اور چوتھائی چائے کا چمچ کالی مرچ پاﺅڈر ایک گلاس گرم پانی میں مکس کریں، لیموں میں موجود اجزاءانسولین کی حساسیت کو بڑھاتے ہیں، جس سے چربی گلانے میں مدد ملتی ہے جبکہ یہ جسمانی وزن میں اضافے کو بھی روکتا ہے۔
متلی
اگر متلی ہورہی ہو تو ایک چائے کا چمچ کالی مرچ اور ایک کھانے کا چمچ لیموں کا عرق ایک گلاس گرم پانی میں ملائیں اور آہستگی سے پی لیں۔ لیموں کی مہک متلی کی کیفیت دور کرے گی جبکہ کالی مرچ معدے میں گڑبڑ کو درست کردے گی۔
دانتوں کا درد
آدھا چائے کا چمچ لونگ کا تیل اور آدھا چائے کا چمچ کالی مرچ پاﺅڈر مکس کریں اور اس مکسچر کو متاثرہ حصے میں لگالیں۔

کیٹاگری میں : صحت