ورلڈ کپ: سابق کرکٹر ہربجن سنگھ محمد عامر کے بارے میں کیا کہہ گئے ؟

ورلڈ کپ ،سابق کرکٹر ہربجن سنگھ نے بھارت اور پاکستان کے درمیان بڑے کھیل سے پہلے محمد عامر کو پاکستان کے لئے اہم قرار دیا ہے۔

بھارت کے سب سے زیادہ کامیاب آف اسپنر نے کہا کہ اگر پاکستان کو شکست دے گے، تو وہ جلد ہی جیتیں گے۔
"مجھے لگتا ہے کہ پاکستان عامر اور دیگر تیز رفتار بالر پر بہت زیادہ منحصر ہے. اگر وہ بھارت کے خلاف ابتدائی وکٹ حاصل کرنے کا انتظام کرسکتے ہیں تو ان کے لئے یہ آسان ہوگا کہ وہ بھارت کو 250 تک محدود کریں. 300 سے زائد کچھ پاکستان کے لئے مشکل ہوسکتی ہے. بابر اعظم ایک اچھا کھلاڑی ہے، میں اسے اس کھیل کو دیکھتا ہوں جیسے اس کی مناسب تکنیک ہے۔

سابق کرکٹر نے کہا کہ پاکستان بمقابلہ بھارت ہمیشہ دباؤ کا کھیل رہا ہے اور ٹورنامنٹ میں اس مقابلے سے بڑا مقابلہ نہیں ہوسکتا ہے ۔

انہوں نے ٹورنامنٹ میں ناقابل اعتماد پاکستان کو ہلکا پھلکا لینے کے خلاف بھارت کو بھی خبردار کیا۔

"یہ دباؤ کا کھیل ہو گا، جب میں پاکستان میں کچھ اعلی درجے کی کھلاڑی ہیں اگرچہ پاکستان بہت مضبوط نہیں ہے لیکن اب بھی یہ ایک دباؤ میچ ہوگا. پاکستان ایک غیر متوقع ٹیم ہے، انہوں نے انگلینڈ کو شکست دی – پسندیدہ ٹیموں میں سے ایک ہے۔ لہذا کوئی بھی پاکستان کو ہلکا نہیں لے سکتا۔

"کوہلی نہیں دیکھتا کہ وہ پاکستان یا آسٹریلیا سے کھیل رہا ہے اور سامنے والے کا احترام کرتا ہے اور ہم جانتے ہیں کہ پاکستان میں کھلاڑی ہیں جو اچھی طرح سے کچھ کرنے کا حوصلہ رکھتے ہیں۔

"سرفراز ایک اچھا کھلاڑی ہے، لیکن اس ٹیم کی قیادت کرنے کی ضرورت ہے جیسے عمران خان نے اس بڑے میچ میں کی،” سابق بھارتی اسپنر نے پاکستان کپتان اور وکٹ کیپر سرفرازکو مشورہ دیا۔

ورلڈ کپ میں پاکستان کے خلاف بھارت کے ناقابل شکست ریکارڈ کے بارے میں ایک سوال کا جواب دیتے ہوئے کہا کہ اتوار کے روز پچھلے ریکارڈ میں کھیل پر زیادہ اثر نہیں پڑے گا اور بھارت کو سب سے بہتر ہونا ہوگا۔

پاکستان کو اس کھیل کو ورلڈ کپ میں بھی زندہ رہنے کے لئے جیتنے کی ضرورت ہے ۔