صحافی کے سوال پر مکی آرتھر نے کرارا جواب دے کر، قوم کا دل جیت لیا

پاکستان نے گزشتہ روز جنوبی افریقہ کو 49 رنز سے شکست دے کر ورلڈ کپ میں اپنا سفر جاری رکھا ہوا ہے تاہم سیمی فائنل میں ممکنہ رسائی کیلئے اچھے رن ریٹ کے ساتھ اگلے تینوں میچ جیتنا بھی لازمی ہے۔

قابل امر بات یہ ہے کہ جنوبی افریقہ کو شکست دینے میں حارث سہیل کا بڑا کردارہے جس کا ہر کوئی معترف ہے لیکن مکی آرتھر سے پریس کانفرنس کے دوران نہایت سخت سوال کیا تو کوچ نے بہترین جواب دے کر بات ہی ختم کر دی۔

میچ میں کامیابی کے بعد کوچ مکی آرتھر نے پریس کانفرنس سے خطاب کیا جس دوران ایک صحافی نے حارث سہیل کی اننگ سے متعلق سوال کرتے ہوئے کہا کہ ” حارث سہیل 30 ویں اوور میں آئے اور وہ 60 سے 70 منٹ وکٹ پر گزارنے کے بعد تھکے ہوئے نظر آئے اور آخری تین اوورز میں تین وکٹیں باقی ہونے کے باوجود صرف 20 رنز ہی بن پائے ؟“۔

مکی آرتھر نے صحافی کا سوال سننے کے بعد شدید حیرت کا اظہار کیا اور کہا کہ ” آپ حارث کے بارے میں بات کر رہے ہیں ؟ اس نے آج 59 گیندوں پر 89 رنز کی اننگ کھیلی ، پلیئرز کے بارے میں منفی بات کیوں کرتے ہیں ، آج میں نے اب تک کی سب سے بہترین اننگ دیکھی ہے ، برائے مہربانی مثبت رویہ اختیار کریں ۔“

اس کے علاوہ کوچ مکی آرتھر نے حارث سہیل کی اننگ کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ اس نے بہت اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کیا ، میں سمجھتاہوں کہ وہ ہمارے ٹاپ تھری بلے بازوں میں سے ایک ہیں۔ حارث نے اس کے علاوہ اپنی فٹنس اور فیلڈنگ پر بہت زیادہ توجہ دی ہے اور بہتری لائے ہیں اور آج انہیں اس کا صلہ بھی مل گیا ہے۔