کشمیر پر کبھی کوئی سمجھوتا نہیں ہوسکتا، سپہ سالار کا دوٹوک پیغام

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا ہےکہ پاکستان ہمیشہ کشمیریوں کے ساتھ کھڑا ہے اور کشمیر پر کبھی کوئی سمجھوتا نہیں ہوسکتا۔
یوم آزادی اور کشمیریوں سے اظہار یکجہتی کے موقع پر پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) سے جاری بیان کے مطابق آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا ہےکہ کشمیر کی حقیقت تبدیل نہیں کی جاسکتی، 1947 میں کاغذ کے ایک غیرقانونی ٹکڑے سے کشمیر کی حقیقت نہیں بدلی جاسکی، نہ ہی کوئی اور کشمیر کی حقیقت اب یا مستقبل میں تبدیل کرسکتا ہے۔

“Reality of #Kashmir was neither changed by an illegal piece of paper in 1947 nor will any other do it now or in future. Pakistan has always stood by Kashmiris against India’s hegemonic ambitions, will always do. There can never be a compromise on #Kashmir. (1 of2).
— DG ISPR (@OfficialDGISPR) August 14, 2019
 
آرمی چیف نے کہا کہ پاکستان ہمیشہ کشمیریوں کے ساتھ کھڑا ہے، پاکستان بھارت کے غاصبانہ عزائم کے خلاف کشمیریوں کے ساتھ کھڑا ہے، کشمیر پر کبھی کوئی سمجھوتا نہیں ہوسکتا۔
 جنرل قمر جاوید باجوہ کا کہنا تھا کہ ہم کسی بھی قیمت پر ظلم کے خلاف کھڑے رہیں گے، ہم کشمیر کاز کیلئے اپنی قومی ذمہ داریاں نبھانے کیلئے ہروقت تیار ہیں۔